Wednesday, May 4, 2011

dah tamat..

semester ketiga akhirnya sudah tamat dengan .....................
dengan.............HAIIISSSSHHH...
inilah semester terburuk aku...YA ALLAH...
who am i??
ni bukan diri aku yang sebenar..aku hilang identiti aku...
aku ingat lagi mmber aku,yoe(ayoh)..ckap kat aku..
"wa camne??masih mencari identiti lagi ke??haha"..
makan dalam ayat tu..
aku betul2 lost sem ni....
banyak main..
jujur aku cakap...mase final hujung2 sem aritu aku tgok dak2 lain buat keje..
aku????...haishhh...LOSER gila rasanya..
aku dah jadi macam budak kos lain daa..
macam  bukan AD da...
YA ALLAH..tolongla bagi balik kekuatan dkt aku..
berila aku peluang lagi untuk aku tebus balik sume ni...
aku harap sangat ....
huuhhh..entah apa yang x kena..
ya aku ngaku sume ni berpunca dari aku jugak..
mmg ada masalah yg dtg dari arah lain..CR..
tp bukan semuanya dari dia...
org lain boleh je ikut..aku???
:(

No comments:

Post a Comment