Tuesday, July 19, 2011

NASYID

Assalamualaikum semua..:)
Baru2 ni kat kampus ada pertandingan nasyid..
aku scare tibe2 ternampak satu memo and then terus erbukak hati tuk masuk..
aku gtau bestfren aku kt sane,sani tntang niat aku tuk masuk,..
dia pun support aku and dia ckap nk join skali,..
yg buat aku lg happy ialah bkn aku ngn sani je yg masuk tapi ada dlm 7 org lg mmber aku trut join grup aku..
dlm mind set aku dah ada lagunya iaitu 'PERGI TAK KEMBALI"..
team kiteorg xdelah practice sgt pun..
just nak suke2 ambil bahagian...
lagi pun aku ada alasan aku tersendiri knp aku nak sgt masuk..
klau sani and yg lain xnak masuk pun aku still sanggup masuk pertandingan ni sorang2...
smpai hari pertandingan,aku ke dewan tnpa persiapan yg mencukupi..
aku pakai jubah yg aku pinjam dr Remy...
aku nak sgt2 pkai sbb aku slalu tgok arwah ayah aku pakai...
then naik pentas ,aku terdengar suara2 sumbang yg seakan akan mngutuk aku mmkai jubah..
grup aku plak mule2 yg perlu mlakukan persembahan...
mula2 still ok,tp apabila minus one yg pnganjur psang tbe2 brhnti aku trus gabra and x ingt lirik...
aku terdgar gelak2 pnonton yg hadir tp aku buat bodo je...
aku bukannya masuk sbb ank kn hadia or pape...
aku masuk sbb teringat kn arwah ayah aku je..
sbb tu aku pilih lagu 'PERGI TAK KEMBALI'.
aku pn ada dgar ckap2 yg mcm  memerli grup aku..
aku x kisah sbb yg penting hasrat aku sudah terlaksana...
pergi tak kembali
:)

No comments:

Post a Comment