Wednesday, December 28, 2011

six months ago

6 bulan sudah berlalu..
begitu pantas dapat aku rasakan masa berlalu..

terlalu pantas..
hinggakan aku rasa seperti baru semalam shj aku kehilangannya...
arwah ayah..;'(
sudah 6 bulan dia meninggalkan kami sekeluarga...
tapi,keperitannya sehingga sekarang dapat ku rasakan..
jikalau ada shj perkara yang akan membuatkan aku teringat akan diri ayah..
air mata ini pasti akan mengalir..
aku begitu merinduinya..
coach
 aboh mansor
2 bulan lepas,cuti sem..
aku terpilih untuk mewakili uitm..
futsal..
secara kebetulan..
wajah coach yang melatih aku...
mirip arwah ayah aku..
perangainya yang freindly semakin membuatkan aku teringat akan awah ayah..
coach aku selalu lepak dengan aku dan pemain2 lain..
situasi yang sama dengan ayah aku..
dia akan layan member2 aku yang datang rumah mcm dia layan aku atau dia layan member dia..dan yang membuatkan aku jadi semakin teringat akan arwah ayah ialah...
geng2 futsal ni panggil dia dengan panggilan 'abah'..
ayah..

semoga kau tenang di sana..
semoga roh mu dicucuri rahmat..
*jumaat ni wa g ziaroh kubur ayoh ye :)

No comments:

Post a Comment